Kampania społeczna: „Twoje spojrzenie ma znaczenie”

Weź udział w kampanii społecznej: „Twoje spojrzenie ma znaczenie”!

Jak wynika z raportu PIE, aż 68% pracodawców wolałoby zatrudnić kandydata w wieku 30 lat niż jego 60-letniego konkurenta. Chcielibyśmy, aby młode osoby publikowały film lub napisały post, w którym podkreślali będą, że rola osób 50+ na rynku pracy odgrywa dla nich duże znaczenia.

Jak możesz się zaangażować?

1. Stwórz wideo lub post
2. Wykorzystaj przy jego tworzeniu nasz dedykowany filtr, który pomoże Ci poczuć się jak przedstawiciel pokolenia silver.
3. Filtr jest dostępny pod linkiem https://www.instagram.com/ar/811669310844023/. Po nagraniu wypowiedzi lub zrobieniu zdjęcia wystarczy w górnym prawym rogu kliknąć trzy kropki i zapisać plik.
4. W treści podziel się swoją perspektywą współpracy z dojrzałymi współpracownikami oraz jak widzisz własną przyszłość zawodową po 50-tce.
5. Opublikuj film/post na swoim profilu LinkedIn lub na innej platformie społecznościowej.
6. W treści posta pamiętaj o #twojespojrzeniemaznaczenie
7. Zachęć do publikacji inne osoby, którym ten problem może być bliski.

Więcej o kampanii na stronie → https://twojespojrzeniemaznaczenie.pl

Dodaj do zakładek permalink.

Komentarze są wyłączone.